dizajn, grafika,

identitA

Tvorba dizajnu – od prvotného návrhu názvu spoločnosti, loga, dizajn manuálu, cez komunikačnú stratégiu a tvorbu kreatívnych reklamných kampaní, grafiky letákov, in-store alebo produktový dizajn. Dnes aj za výdatnej pomoci Umelej Inteligencie (Artificial Intelligence – AI)

Viete, že PRVÝ DOJEM ROZHODUJE?

Áno, je to pravda. Ľudia radi dajú na prvý dojem – preto je dôležité mať svoje prezentačné materiály od vizitiek až po katalógy moderne a esteticky spracované. Takže pokiaľ ide o dizajn, radšej žiadne retro z 90-tych rokov a keď retro, tak účelovo a poriadne nadizajnované. Máme s tým bohaté skúsenosti. Pri zmodernizovaní a redizajnovaní obchodov BILLA v Európe stúpol obrat prvých testovaných predajní, čo rozhodlo o pretvorení celej siete v duchu našich dizajn manuálov. Jeden z našich najúspešnejších projektov, na ktorý sme právom hrdí.

Konzervatívna alebo šokujúca stratégia?

Ak chcete zadefinovať pozíciu svojej značky s ohľadom na konkurenciu a svoje finančné prostriedky, je potrebné stanoviť stratégiu značky a jej komunikáciu. Ako by mala byť značka vnímaná zákazníkmi (napr. prorodinná, starostlivá, priekopnícka, provokujúca atď.), aké sú jej ciele na bližšie i vzdialenejšie obdobie. Preto je dôležité si zadefinovať stratégiu, marketingovú i komunikačnú. Vieme Vám ju vypracovať. Následne v rámci už stanovenej stratégie pokračujeme s tvorbou vizuálnej identity, alebo reklamných kampaní.